vet ni vad?



Hello! ♥

Jag glömde att säga att idag så hade jag faktiskt matte prov och det gick bra!
Ja, bättre än vad jag trodde iallafall!  (^o^)/

Och nu får jag vila! jag behöver inte tänka på att plugga till provet!
Men jag måste fortfarande göra andra läxor.

Det känns bra att ha tid för att göra saker, som att blogga. Men det är en sak jag måste göra, fixa min design!
Ni vet, den måste vara perfekt!

Nu ska jag äta glass och se på film, så det här är sista inlägget för idag! ha det så bra!


~ c u t e! ~







Kommentarer
Postat av: demmahom

whats up?

2011-05-06 @ 13:01:46
Postat av: linh to phuong

- mm :( men ska berätta vad som hände i tvättstugan!!!!!! :O :O :O

2011-05-06 @ 15:25:26
URL: http://madebylinh.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: ja klart jag är det ^^ <3



lolita kan man ha i alla väder :D man är alltid varm eftersom man ofta har så många lager på sig xD



ja, jag gillar Deka Wanko iaf :3 <3



kramar<3

/kokorochan

2011-05-06 @ 15:49:48
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: ikväll blir det nog fredagsmys och en massa jobb för min del xD imorgon hoppas jag det blir grill-party :D jag sprang idag faktiskt ^^ det var riktigt härligt :D det är bäst att springa när det är lite svalare tycker jag, annars blir man så himla varm xD



kramar<3

/kokorochan

2011-05-06 @ 19:42:30
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0