Det var i April



Hello!


Ja som sagt, jag har många bilder som jag inte har visat till er. Men det är så många att jag inte kan visa alla samtidigt. (det är 105 bilder..)

Ska iallafall visa er de i flera inlägg. Det blir som "del ett" den här gången.
Ja, det var i April jag tog de här bilderna..det var så varmt! varmare än nu! fast det borde vara tvärtom!

Idag på skolan delade lärarna in oss i grupper. Vi ska göra en egen film (varje grupp består av 6-7 personer och man ska göra en film som är 3 min lång..)
Jag ska iallafall inte göra nåt mer än att filma. Jag orkar inte hålla på med nåt annat. Hela idéen verkar tråkig för mig.

Det skulle ha varit bättre om hela klassen gjorde en film tillsammans!
nu ska ni inte läsa om den här tråkiga filmen, hihi!


© By Zinah.


Ja, den här ↑ är en av bilderna jag tog. Fin va? ^^





Kommentarer
Postat av: linh to phuong

ååå ja jätte fiiin!



- haha berättar på måndag ;) ;)

2011-05-06 @ 16:09:31
URL: http://madebylinh.blogg.se/
Postat av: chocolatlove~

åh vad roligt att få göra film :D det skulle jag vilja göra någongång i skolan :3



sv: aw tack :3

2011-05-06 @ 18:33:44
URL: http://chocolatlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0