Bio

Hellu!

Förlåt för dålig uppdatering. Jag hade inte tid att skriva igår..^-^'
Det var skolavslutning igår.
Och tyvärr hann jag inte ta bild på min klänning men ska göra det senare!

Det var lite roligt igår. Alla var så fina! Karo, Linh och Beri och alla andra.
Vi åt glass och sen gick vi hem!

Snart ska jag, Noran och en kompis dra till stan. Vi ska på Bio och se filmen "kung fu panda 2"
Kommer bli kul, hoppas jag!
Och som ni ser så har ändrat lite i min design. Berätta gärna vad ni tycker om den!


Skriver mer när jag kommer hem! ^^

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: visst är den ^w^ <3 har lyssnat på den hela dagen xD



nja inte alltid :P men frågar vi så går det oftast bra ^^ jag är väldigt ansvarsfull av mig också så det är nog därför :) dock är inte min lillebror det så han skulle nog inte få om jag inte var med xD



kramar<3

/kokorochan

2011-06-16 @ 16:45:35
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: petra

sv.Ahh du har rätt:P

2011-06-16 @ 20:02:02
Postat av: lovisa

sv; fin blogg!

2011-06-18 @ 17:26:28
URL: http://bloggenlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0