Funderar..


Hellu! ^^


Det är fredag idag. och Idag ska jag städa hela huset för imoron ska jag vara ute hela dagen..
Så innan jag går och städar, så tänkte jag fråga er en sak:

Jag funderar på att byta header. För den som jag har nu är lite..jag gillar inte den så mycket.
Därför har jag suttit och funderat över om jag ska byta den, och ha den här istället:


Den här ↑ Är lite enklare och sötare. Vad tycker ni? Ska jag ha den?
Men jag har ett problem. Jag vill inte ha "länken på headern där det står "zonisas"! vet nån hur man tar bort den?
Hoppas nån vet!


Kommentarer
Postat av: Karo

Den nya headern är finare tycker jag ^_^

Du gör såhär för att få bort den. Design-> Kodmall



<div id="header">



<h1>(TA BORT DET SOM STÅR HÄR)</h1>

<h2>(TA BORT DET SOM STÅR HÄR)</h2>

</div>



Något sånt där.



BTW, du måste komma okej? För du kommer bara ångra dig sen och det är inte så att vi är klassen vi är ju dina vänner så ta med dig en bikini och följ med! Vi ska sola och ha picknick, för jag ska köpa en ny kamera. Det blir som ett party för det så du måste komma! (För du kom inte på mitt kalas....)

2011-07-15 @ 12:42:04
URL: http://cherryjelly.blogg.se/
Postat av: Shayan & Lollo

Den är söt! ^_^

2011-07-15 @ 18:42:48
URL: http://japanesemonsterz.blogg.se/
Postat av: Karo

Sv: ^^ För att det är skönt såklart! Perfekt för picknick! Då har man nära till havet så om det är en varm dag är det inte like varmt där. Så du följer med snällaaaaaa? :D

2011-07-15 @ 19:26:07
URL: http://cherryjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0